Ekonomická správa nemovitostí.
Služby pro SVJ, bytová družstva a komerční objekty. Pro malý dům i velký komplex budov.
Administrativní správa
- evidence všech bytových jednotek a nebytových prostorů
- evidence uživatelů v bytových jednotkách a nebytových prostorech
- předpis služeb, fondu oprav, nájmu a všech záloh spojených s užíváním jednotky
- pravidelná úprava záloh podle nárůstu cen a dle potřeb uživatelů jednotek
- vedení přehledu plateb, zasílání upomínek neplatičům a případná spolupráce s advokátní kanceláří při vymáhání pohledávek
- uzavírání smluv s dodavateli energií včetně zastupování při jednání
- zajištění smlouvy na pojištění majetku a odpovědnosti bytů a bytových domů
- zajištění financování akcí – asistence při výběru finančních subjektů, vypracování veškerých podkladů pro poskytnutí úvěru
- poskytování informací související se správou a provozem nemovitostí a informací o zjištěných legislativních změnách týkajících se náležitostí objektů (novely zákonů, souvisejících právních předpisů apod.)
Účetní správa
- kompletní vedení účetnictví podle platných postupů účtování
- sestavení roční účetní závěrky, zpracování přiznání k dani z příjmu právnických osob (vč. rozvahy, výsledovky a přílohy)
- zajištění styku s bankovním ústavem SVJ/BD
- kontrola finančních prostředků na účtu klienta
- kontrola a úhrada dodavatelských faktur
- vedení personální a mzdové agendy (odměny členů statutárního orgánu a dohody o provedení práce)
- zpracování Zprávy o činnosti SVJ/BD v uplynulém roce v termínu zpracování ročního vyúčtování služeb (finanční přehledy, provozní data)
Vyučtování služeb
- zajištění odečtů vodoměrů a spotřeby tepla
- vyúčtování všech záloh dle platných předpisů a vyhlášek
- vystavování vyúčtování dle termínů stanovených zákonem
- vypracování vyúčtování služeb a jeho distribuce statutárnímu orgánu i vlastníkům (e-mail, pošta)
- vypořádání přeplatků a nedoplatků plynoucích z ročního vyúčtování služeb
Podpora orgánů SVJ/BD
- účast správce na shromáždění SVJ/členské schůzi BD, jednání výboru SVJ/představenstva BD, kontrolní komise či jiném jednání dle dohody s klientem
- příprava podkladů pro shromáždění vlastníků/členskou schůzi – navržení programu, textace pozvánky, formuláře pro kontrolu účasti, zajištění přípravy a zpracování hlasování, vyhotovení zápisu ze shromáždění/členské schůze
- vystavení veškerých podkladů pro obchodní rejstřík v případě změny orgánů SVJ/BD
- jednání s úřady v zájmů klienta na základě plné moci pro úkony týkající se SVJ/BD
- pro nově vznikající SVJ zajištění účasti notáře na ustavujícím shromáždění, pomoc s vedením ustavujícího shromáždění, pomoc s vypracováním stanov
Právní služby
- spolupráce se spolehlivou advokátní kanceláří
- zajištění vymáhání dlužných částek
- příprava podkladů pro soudní a mimosoudní vyrovnání
- přezkoumání uzavírání smluv